Δελτίο Τύπου 7/5/2020 Τι ισχύει με την επιστροφή των χρημάτων των επιβατών για τις ακυρωθείσες πτ



Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος Παράρτημα Ναυπακτίας & Δωρίδας με αφορμή ερώτημα και καταγγελία μέλους μας για επιστροφή χρημάτων από αεροπορική εταιρεία για ακύρωση πτήσης του λόγω της πανδημίας του COVID-19 για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού έχουμε να σημειώσουμε τα ακόλουθα:
Το υπ’ αριθμόν ΦΕΚ Α 84/13-4-2020 δίνει τη δυνατότητα σε κάθε αεροπορική εταιρεία να μην επιστρέψει τα χρήματα που οφείλει στους καταναλωτές λόγω ακύρωσης των ταξιδιών πριν τη παρέλευση 18 μηνών.
Ωστόσο, η παραπάνω διάταξη έρχεται σε αντίθεση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών όσον αφορά την άμεση επιστροφή των χρημάτων τους σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης.
Για το λόγο αυτό, σημαντικό είναι να γνωρίζουν οι καταναλωτές πως είναι σε εξέλιξη διαβουλεύσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη δίκαιη και ενιαία ρύθμιση του ζητήματος σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε κατά τις συναλλαγές σας μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας Παραρτήματος Ναυπακτίας και με τα γραφεία του Εργατικού Κέντρου Ναυπακτίας & Δωρίδας και Δωρίδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας: (Αποκαύκου 16, τηλ. 2634029614) e-mail: eknd@otenet.gr

© 2013 Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ναυπακτίας & Δωρίδας